RAIN OVER ME

Okej jag erkänner.. jag har inte vart så bra på att blogga ändå. Har bara gjort massa annat och ingenting istället, men lovar att bli bättre. Försöka iaf! ;)

Sitter här och är fortfarande helt slut i soffan efter att ha krängt vinterjackor och stylat dockor på jobbet hela dagen. Rätt så skönt avbrott från pluggandets värld ändå måste jag säga. Gillar variation i min vardag! Men imorgon är det jag och Sociologi 2.0 som ska spendera lite kvalitetstid tillsammans, så sådär jättelånga pluggavbrottsdagar blir det icke. But I like it! :)

Btw, jag måste bara säga att när jag cyklade till jobbet i spöregn imorse kunde jag mer än konstatera att mina gummistövlar lätt är årets hittills bästa köp! Tog mig bara 21 år att förstå att man faktiskt behöver kläder efter väder när man bor i här kära Sverige haha. Men bättre sent än aldrig eller hur?!


En halvblöt svensk sommardag i mina älskade gummistövlar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback