_

 

Hade tänkt jogga/powerwalka imorse eftersom jag inte börjar skolan förrän klockan 13. Men som vanligt så regnar det när man vaknar. Surt! Mitt gym var tvunget att stänga för några veckor sedan och jag har inte bestämt mig för vart jag nu ska börja träna än, så jag har ju ingenstans att ta vägen när kroppen skriker efter workout! Det är inte så lätt att planera in joggingrundor på morgonen när man lever i detta höstväder tyvärr..

 

Nu; klunka det sista av kaffet och sen ta en gummistövelpromenad till skolan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Iiiih så glad jag blev nu att du börjat blogga igen! :)

2011-09-21 @ 13:44:19
Postat av: Emelie

Och grymmaste citatet där om solsken och regn!

2011-09-21 @ 13:53:49
Postat av: mickis

Bra att du börjat blogga igen Mattty!!



Börja på Forever! Jag är jättenöjd hittils!

Bra studentpris också, 330 kr/månad. Ingen startavgift! Både pass och gym ingår.



Gick du på Balanze?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback