MRS. BLUNDER

Bra update här då.. NOOOOT!

Men det har vart fullt upp med allt ifrån skola och jobb till valparna och flyttpackning!

Och nu är det Lördagkväll och jag är så trött så jag vet inte vad. Hade skola från 11 till 17.30 igår med seminarium hela eftermiddan, och sen jobba på det kl 18 så var hemma till 23. Och innan man hade bytit om, ätit, packat upp, tvättat ansiktet osv osv så var klockan helt plötsligt 1 och man fick somna med huvudvärk. Fick inte sova så mycket heller eftersom de två ligister till valpar som fortfarande finns här gillar att leka på natten så att mamma måste morra till dem hela tiden. Bra man sover då!

Vakna vid 6-7 av att dem gnällde så mycket så dem måste blivit hesa ända tills kl 8 då dem somnade och jag skulle upp och jobba.. jippii. Jobbat hela dagen under lönehelg och med julmarknad på stan, vilket gjorde mig ännu mera trött och utmattad. Hem och tvinga mig själv plugga lite tills nu, och imorn är det jobb som gäller då med, extraöppet till kl 18 tom. Kill me! Kul helg! Verkligeeeeen!

Så, nu har jag fått klaga av mig lite! Så nu kan jag få njuta av American Pizza och annat helggott som min Kärlek snart kommer hem med. Och ska bara ligga i soffan heeeela kvälleeen! Det är så roligt det kan bli av denna helg :)


Några bilder från tentafesten för ca 3 veckor sen

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha men det här gör dig på bra humör! ;)



http://www.youtube.com/watch?v=30H-yJkLfqs

2011-11-26 @ 20:32:11
Postat av: Mathilda

Hahahaha, underbart Matilda!

2011-11-28 @ 15:25:06
URL: http://bulleens.blogg.se/
Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Fina bilder du har på headen=)

2011-11-30 @ 20:39:58
URL: http://www.mammavd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback