THIS IS NOT THE END

Här var det dött!

Kanske beror på att det varit allt annat än dött när det gäller allt annat i livet..

- Jullov från skolan, flytt, ikeatrips, fix o trix hemma fram o tillbaka i massor, jobb jobb och jobb, syrran hemma från portugal, julfirande och så självklart jobb och ännu mera jobb i mellandagarna tills nu.. så inte konstigt att det inte blivit nåt bloggande!


Imorgon är det Nyårsafton, och jag ser fram emot en härlig kväll med mina underbaraste och faktiskt så ser jag även fram emot 2012 :) Tror kanske t.o.m att det vore passande med ett mål för nästa år om att blogga mera! Har ju alltid varit så bra på det förut så känns som jag borde shapa up lite igen. Mest för min egna skull då allså, gillar ju att gå tillbaka och se vad man haft för sig genom åren :)

Bild från Nyårsafton förra året




Kommentarer
Postat av: Emelie

It's the beginning :)

2012-01-19 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback