Home is ...

Idag fick vi nycklarna till vår lägenhet

GAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

Typ så känns det. Så fin, så mysig, så underbar!

Lite jobbigt bara att jag inte kommer flytta förrän nästa torsdag. Har en tentavecka framför mig just nu och det kändes inte helt rätt att börja flyttkaosa mitt i det. Ni vet; ingenstans att sitta, ingenting på rätt ställe, ovant, stressigt o bla bla. Och eftersom jag är inredninsfreak numero uno och redan har massa idéer och tankar om hur vi ska ha det så skulle jag ju inte direkt kunna fokusera på plugget där!

Precis som att jag kan det nu ändå haha. Min kära man är ju där och har redan "flyttat". Hundarna behöver ju vänjas in osv så då passar det bra. Men fuskit bara att han får vara där när MIO levererar soffa och kösbord o allt! Men men bara och hålla ut en vecka till!

Har ju iaf något att se fram emot i plugghetsen!





Kan ju alltid drömma mig bort sålänge..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Home is where your heart is <3



(Betyder det att ditt nya hem också är min mitt nya hem? ;o) )

2011-12-01 @ 23:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback