...

Jag vill blogga igen.

Nästan varje dag tänker jag på att jag vill skriva i min blogg. Jag har så mycket tankar, åsikter och funderingar som bara väntar på att få ta skriftlig form. Jag saknar att skriva! Även fast det bara är skit. Jag saknar det.

Men jag är så jävla trött på min bloggdesign att jag dör varje gång jag ser den. Och jag har inga skills what so ever när det kommer till att knopa ihop en snygg header, ändra form o färg o allt vad nu dessa html koder står för. Och mitt tålamod tar slut på en millisekund så fort jag sätter mig och försöker förstå lite.

Så vi får väl se. Antingen tar jag tummen ur röven o ger det en ärlig chans, att försöka lära mig designen allså. Eller så får någon vänlig själ hjälpa mig.. (A) Eller så får jag helt enkelt fortsätta skriva med detta utseende och dö lite varje gång..

Eeh nej tack till det sista!

Men men nu vet ni. Jag vill, men återstår alltså att se om jag kan!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Blogga igen kvinna! Saknar dina kloka ord!

2010-10-30 @ 23:21:39
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-13 @ 20:33:55
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback