I'm sick and tired of being sick and tired


Weelll.. sådär ser jag ut just nu. Sjuk som ni kanske förstår. Inte alls kul =( Har skitont i halsen, och som alltid när jag är sjuk blir jag även helt stel och svullen i nacken så det gör ont där med, därav värmekudden! Kan knappt röra på huvudet fan haha. Går ju inte ens o sitta i soffan normalt då.. surt!

Kan inte äta normalt heller, dricker massa energidricka typ det jag är sugen på hela tiden. Hatar att inte kunna äta! Speciellt när jag har vart sugen på Pastahuset hela dan.. kyckling med curry mmmm. Och pizzasallad! Eller ännu bättre, coleslaw från american pizza! Oh my, kan jag bli frisk nån gång! (tröttnat efter en dag redan)

Annars så var helgen bra (förutom att det var då jag blev sjuk då men iaf..) I lördags var jag med Gulstan och resten av familjen Teimouri och Co i Solna på kurdfesten iår igen. Roligt den här gången med, jag och gulstan var helt slut efteråt! Och i Söndags fyllde syrran år så vi käka på Beirut Seller. Ni måste äta deras 2pers meny där, så jävla gott! Har ätit där 3 gånger på typ två månader nu och vill ha nu igen. Muuuums!

Aja, nu är klockan 18.00 vilket jag har väntat på för nu börjar How I met your mother! Sen ska jag nörda Gossip Girl säsong 3 som jag ännu inte har sett resten av kvällen. Innan Paradise Hotell då såklart ;)

Kraaaaaaaaaam! (vill inte ge en puss när jag är sjuk, det smittar.. hehe)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken tur att jag har lagat soppa då som du kan sörpla på imorgon när du inte orkar tugga och halsen kliar :M

2010-01-26 @ 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback