En låång liten lista!

Namn: Mathilda Evelina Sandberg
Piercingar: 5 i öronen och en i höger boobie ;)
Tatueringar: Det kommer..
Längd: 1.67
Skostorlek: 37 (36)
Hårfärg: Är född mellanblond/guldblond/ljusbrun, men just nu har jag en bleknad mörkbrun färg och en jättesöt utväxt, så ett frisörbesök för att go back to normal är prio ett den här veckan!
Fräknar: Lite grann på sommaren

Kär? Vad tror du ? =)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej vill bo här, men skulle inte ha nåt emot att resa bort ett tag..
Tycker du att du är attraktiv? Självklart
Dricker du? Jaa, annars skulle jag väl dö! ;)
Röker du? Vattenpipa ja..
Vilket schampo använder du? Lite olika, just nu Respons
Vilken parfym använder du? Burberry Brit och Ralph Laurens "Ralph"
Vad är du rädd för? Vet inte..
Gillar du att tvätta? Har turen att inte behöva göra det så mkt
Gillar du berg- och dalbanor? Älskar!

Senaste…
Filmen du hyrde? Haha kan inte minnas när jag hyrde film sist..
Filmen du köpte? Hmm.. köpte Inglorious Bastards till min bror i julklapp
Låten du hörde? Promoe - Mammas Gata <3
Låten du laddade ner? Laddar inte ner så mkt enstaka låtar, sist var nog Timbalands, Alicia Keys och Rihannas album på samma gång
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Madlin
TV-program du såg? Nån film på tv hos Sando igår natt
Person du tänkte på? Mamma, eftersom jag kom på att jag var tvungen att ringa henne! :)

Favorit…
Låt: Som att det nånsing går att bestämma..
Sak att göra: Träna, äta!
Sport: Fotboll
Dryck: Mjölk, Coca Cola och Kaffe
Kläder: Jeans och adidas original
Film: Finns så många..
Bil: Oh shit! Går inte att bestämma det heller fan.. fast kan ju säga att jag skulle inte säga nej till en Saab 93, en BMW x5, en Saab 97, en Chrysler 300, kanske en Porsche Cayenne och.. aa kan hålla på hur länge som helst, älskar bilar!
Serie: Friends, Satc, How I met your mother, 2 ½ Men, Scrubs, The Hills, Gossip Girl m.m säkert glömt flera nu men men.

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Hmm, det har jag säkert. Inte på samma sätt som över en pojke då men i alla fall.
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Ja
Blivit arresterad? Hahaha.. typ
Träffat någon från internet IRL? Ja, vem har inte

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? Det har väl fått sina sprickor genom åren vissa större vissa mindre, men brustit ordentligt har det bara gjort en gång.
Hjärtan brustet på grund av dig? Inga hoppas jag!
Tjejer du kysst? Hahaha inte räknat :P
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ganska många, i alla fall dem jag vill ha kontakt med =)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Mathilda finns väl alltid med nånstans, men hur många gånger de har syftat på just mig vet jag inte haha, sist var väl om vår Modevisning i skolan iaf =)

Senaste…
Boken du läste? Inte läst sen i somras, då var det Jens Lapidus - Aldrig fucka upp
Personen du fick e-mail av? Arbetsförmedlingen eller från Hannas resdagbok
Personen du fick brev av? Sardonia älskling!
Personen du fick sms av? Hamza
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Min familj är inte hel
Saken du köpte? Hmm.. har vart sjuk hela veckan så inte handlat på länge, halstabletter kanske.

Vad har du gjort idag? Vaknat, Duschat, ätit frukost och nu sitter jag och skriver
detta medan jag väntar på att mitt hår och nagellack ska torka så jag kan gå ut!

Brukar du svära mycket? Ja
När stiger du upp på morgonen? Runt 10 de dagar jag tränar, annars olika beroende på vad jag ska göra
Vad har du på dig? Svarta mysbyxor och vit långärmad tröja, ska byta om snart
Vad ska du göra ikväll? Ingen aning, får väl se :)
Vad är du allergisk mot? Hmm, no idea
Använder du hårspray? Yeees
Kan du stå på händer? Haha nej, men har alltid önskat jag kunde
Håkan Hellström eller The Ark? Helst ingen, men isf Håkan
Salt eller socker? Beror väl på till vad
Gillar du ketchup? Ja, men inte till allt

Är du glad nu? Ja, rätt så
Var du glad igår? Neej, förkylningen tog all min energi igår!
Vad dansar du till? Bra musik
Stockholm är… ? Naaaajs
Göteborg är… ? Bättre än Stockholm!!
Kan du sjunga? Haha hell no, men sjunger ändå ;)
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? USA, Thailand, Australien, Cuba, Jamaica och Grekland och Italien igen. Skulle kunna skriva hur många som helst här egentligen.



Kommentarer
Postat av: Missikos

5 i öronen och en i höger boobie ;) hahahaha saknar dig bullen

2010-03-20 @ 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback