bajs

Är så hungrig att jag vill gråta

Har inte ätit sen klockan 9 imorse. Seriöst allså. Då åt jag cornflakes och yoghurt. Men var hos frisören och sen tränade jag så när jag kom hem o hade duschat vid 3 var ja så hungrig att jag inte hade ork att ta fram o laga nåt ur frysen. Tryckte i mig två mackor o en banan för att inte dö på plats. Det enda som fanns i kylen var nåt min syster hade gjort.. dvs vegetariskt. Och ni som känner mig vet att jag inte äter vegetariska grejer utan kött! Spec inte när jag har tränat. Skulle kunna döda för en fet biff nu..

Plus att jag har min lingonvecka också. Den rubbar hela mitt matsystem, för kan inte äta vad som helst då. Är som en gravid kvinna, får cravings efter vissa saker och blir illamående av andra. Så nu sitter jag här helt utsvulten. Känns som jag gått ner 10 kg bara för det.

Måste samla krafter för att ta mig till konsum nu. Hoppas jag inte däckar i nån snöhög bara, har hört att det ska bli snöstorm. Kul att dö av både svält och förfrysning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback