All the crazy shit I did tonight, will be the best memories


Blev en riktigt lyckad utgång igår. Började med att jag Madde och Sando drog en flaska tequila innan vi drog till Harrys. Och som tur var spelade dem sjuuukt bra musik igår! Catja och Andreas från PH var där men nån brud till DJ som jag känner igen men inte minns vem hon var, och hon blandade gammal och ny hiphop och Rnb på bästa sätt så vi hade sjukt kul. Inte som sist när vi var ute på Olearys. Säääämsta jag någonsin var med om! Går aldrig dit igen allså. Sämsta musiken och tråkigaste människorna. Uuusch!

Och idag snöar det massa så har bara segat inne, men nu måste jag nog ta tag i mig själv och fixa iordning mig lite. Ska på bio och se Shutter Island ikväll men vi tänkte dra och käka på Ming innan. Var sååå sugen igår och nu är jag skithungrig eftersom jag har sparat mig hela dan haha. Blir skönt med en lugn kväll efter gårdagens härj =)


Pyyyss och Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback