We gon' run this town


Okej.. jag vet att jag knappt skriver blogg längre. Men vafan, känner bara inte för det. Har inget o skriva om heller, har bloggtorka som det ju så fint brukar heta :)

Men men.. har vart hemma i Sverige i 2 veckor nu o kan väl säga att allt kändes som vanligt ganska med en gång. Mörkt, kallt och rätt grått :) Höst i Sverige alltså. Men har ändå haft 2 roliga veckor. Har gjort typ absolut ingenting. Luffare på hög nivå.. eller kanske ska säga arbetslös på hög nivå istället 8) Luffar alltså runt om dagarna = rundor på stan, rundor i tuna, rundor med bilen, rundor i fröslunda, rundor hemma hos alla för att ruttna framför tvn.. and you know what? I love it! Det ända som skulle vara bättre är väl om pengarna kunde rulla in på nåt strange sätt ändå :P

Har haft två helger med sjuka förfester och sjuka utgångar också och det lär ju även bli så denna helg. Tur att mina vänner iaf är festsugna hela tiden för själv har man ju typ smått abstinensbesvär efter boooooze i veckorna haha 8) Ska inte säga att jag är ensam om det heller, i mean madde heter typ Tequila i andra namn nuförtiden 8)

Anyway har inte så mycket mer att skriva, tyckte bara synd om alla därute som ju bara ÄÄÄÄÄÄLSKAR min blogg så mycket att dem ständigt läser och kommenterar, så tänkte att ni kunde få något nytt att intressera er för ;)

Pyyyyyyss och Kraaaaaam!


Kommentarer
Postat av: A

Hope your coming on onsdag :P puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback