Who's better than me??? - Dont make me laugh!

Nu är det verkligen inget mer plugg i skolan längre! Inga fler läxor, inga fler prov, inga fler inlämningar! Inga! Gjorde klart min sista inlämning idag. Min sista! För det är verkligen så att jag från och med idag aldrig mer behöver plugga i hela mitt liv. Heeeela mitt liiiiiiiiv! (Om jag inte vill såklart, eftersom man nog kommer plugga vidare så småningom). Men ändå.. fatta ALDRIG MER PLUGG!!!!

Den känslan toppades ju även sen av det fina vädret, så satt o fika i solen rätt länge o bara njöt av att inte ha nånting att göra! Inget att vara stressad över att man inte har börjat med eller gjort klart och inga måsten av att man måste hem. Helt jävla underbart :D Och imorn ska vi fira med att först se den ultimata fotbollsmatchen, dvs champions league finalen (Forza Barca!) och efter det en utekväll för studenter med "sun trip" tema på harrys haha :D

Och så tänkte jag bara säga att denna dag var riktigt jävla naaaajs bcuz i naaaailed it! och för det ÄR JAG FAN FETT BRA!

Pyyyyyss och Krrraaaaaaaaaaaaaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: storasyster

wooooooow! vilken känsla det måste vara. njut! puss på dig min skatt

2009-05-27 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback