mm whatcha saay? mm that you only meant well?

Hmm.. känns som en liten halvskum dag idag. Dagen började ju med att man läste det HÄR det första jag gjorde i morse vilket gjorde mig förbannad hela förmiddan i stort sett. Sen på eftermiddan bestämde ju sig min mobil sig helt plötsligt för att sluta fungera. Skit kul! Verkligen! Så blev man arg över deeeeeet så var typ sådär pmsig u knoow när ja kom hem haha inte kuuul.

Men sen löste det sig till det motsatta som tur var haha. Började me en runda till Slagsta Glass, o sen var ja o kolla på Faisa o Maddes o dem andra tjejernas konsert dem har med St Eskilkören i stålfors. Hahha bääääst var dem! :D Och sen drog vi hem till Moko som hade lagat mat o så hann man ju sen en del av Barca matchen då oxå sååå min dag blev mkt bra ändå haha :D

Det bästa var nog ändå när Rafi och Hoshiar satt o berätta massa om deras studenter och hur vi började prata om att det inte alls är lång kvar till min! Då kändes det verkligen gaaaalet nära! Snart så snart så :D Och det är bara o börja tagga till nu för om två dagar är det ju även Studenkryssning! :D

Pyss o krraaaaam!


Kolla in Faisa blogg oxå, hon har förvandlat den till match.com hahaha 8)

Kommentarer
Postat av: Sarda

alliansen kan ju suga kuk!

Postat av: Anonym

jag håller med ovanstående, även om jag inte brukar uttrycka mig så hahahhaa.

men hallå vilka tror de att de är egentligen? vad vill de åstadkomma med det? som att någonting kommer förändras till de bättre om de gör så???

2009-05-15 @ 22:23:22
Postat av: Anonym

du e så flottig och svettig hela tiden :S

2009-05-16 @ 03:35:26
Postat av: Sarda

Kanske för att bilderna har blivit tagna under en hel galen natt? du förstår när man dansar, har kul och festar så brukar normala människor svettas. Men jag vet inte, du kanske ser ut som en porslin docka all the time?! ;) doubt it.

2009-05-17 @ 02:20:44
URL: http://mrsjackson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

anonym 2: hahahaha hur vet du att jag är så svettig och flottig hela tiden? övervakar du mig elr :) must be pretty fun!

2009-05-19 @ 02:17:29
URL: http://bulleens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback