A seven nation army couldn't hold us back!



Ja det var väl här nånstans man skulle börja sammanfatta och beskriva Studentkryssningen 2009. Men tyvärr, en sån här bra kryssning går inte att sätta ord på. Gaaaaaaaaleeeeen säger jag bara! :D

Istället kan ni ta och kolla in bilderna på FB eller
mickis fina sammanfattning som hon gjorde så bra haha. Bilder säger ju oftast mer än tusen ord så ;)

Annars skulle man ju även kunna sammanfatta vår lilla båtfärd med antingen denna låt eller ännu mer melodin till DENNA låt!

OH OH OH OH OH OOOOH OOOOH!

Kommentarer
Postat av: SA

SVENNEBANAN! :D

Postat av: Mirry

Spana in dagens filmtips på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se :)

2009-05-20 @ 14:03:21
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Johannes

hejsan jag träffade Christoffer i rhodos 09, vi prata lite om jobb i media, var vänlig och skicka hans telefonnummer till min mail papi.85 @ hot mail. com

jag har en audition redo för honom men har tydligen inte fått rätt nummer, som om han verkligen är intresserad så skickar ni hans nummer, de är synd att låta en sån här chans glida förbi, de är bra betalt för en kort reklam. MVH

2010-03-27 @ 11:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback