The sunlight hurts my eye

Är inte så bra på att uppdatera alltid, så får väl dra en snabb summering haha. Elr försöka iaf :P

Var ju i skolan i bara 3 dagar och  det har ju vart sjukt fint väder så har haft en riktigt skön vecka! Ledig från och med i Onsdags och onsdagskvällen blev lite mys i Sundbyholm. Eller mys o mys var helt kolsvart så man såg knappt varandra haha men sumpan är ju sumpan iaf. Kändes som sommar! :)

Sen vare valborg, vilket aldrig har vart min favoritdag direkt så var inte peppad på nåt speciellt. Tyckte inget lät bra av alla förslag massa folk kom med haha. Slutade iaf med att jag Madde, Gulstan, Ash och Dannie drog till Nybron för lite After Work. Det var iaf mysigt o sitta där ett tag. Sen drog vi vidare på nån studentfest på taket/parkeringen, eller vad man nu kallar det, ovanför Donken där Blikenda, Bilge o dem var. Det var riktigt roligt! Massa vattenpipa, skön musik och roliga människor. Så valborg blev lyckat iaf :)

Sen i Fredags drog jag med Natalie och Mickis till sundbyholm för att se våra sötnosar på Rekarnes bal. Och vill bara säga att min kära fru, prinsessan Felicia var finast av dem alla! Gosh! Blev typ tårögd när hon kom haha :D Skit vacker! Roligt o se alla iaf och när ja kom hem hade brorsan kommit så då blev det massa grillning! Och resten av helgen blev riktigt chill. Tog det bara lugnt, njöt av solen och hängde med brorsan. Kändes nästan som sommarlov, helt underbart!

Och nu är det en hel vecka framför än igen. Men jag klagar egentligen inte, för på Torsdag är det den 6 maj vilket innebär att det bara är EN MÅNAD kvar till Studenten! My goooood vad jag längtar! :D

Pyyyyss och Krraaaaam!




P.S saknar min syster som har bosatt sig i Portugal ända fram till Juli. Buhuu :( D.S

Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha, vad gullig du är. jag blir ju tårögd när du skriver så där fint :') Pussss på dig min fru

Postat av: emelie

jag savner daj med min skat!

2009-05-05 @ 18:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback