The sky is the limit

Först och främst måste jag ju bara säga att alliansens cp förslag, röstades såklart ner. Men vad trodde dem lixom haha. Fröslunda står kvar!

För det andra ville jag bara säga att det är STUDENTKRYSSNING IDAG! Mohahaha :D Ska alldeles strax dra mig ner mot stan och möta upp gänget nere vid stationen. Sen bär det av med bussen till en 24timmars gaaaaalen kryssning :D Fifan säger jag bara, maxaaaaaaaaaaaaa :D

Så ha så kul här hemma så länge så får vi se om jag lever imorn kväll :P


PYSS O KRRRAAAAAAAAAM!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Drunkna inte nu ute på havet :( MEN HA DET BÄÄÄÄÄST !!! :D <3

Postat av: Sarda

Åhhh ha det bäst ÄLSKADE! Men party lugnt nu va hahah 8)

2009-05-17 @ 02:21:46
URL: http://mrsjackson.blogg.se/
Postat av: lisa

hahahaha, MATHILDA!

2009-06-02 @ 20:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback