My head spin right round right round

Vet inte varför det har blivit så men har märkt att ja skriver typ en gång i veckan nu förtiden haha. Pallar inte skriva blogg heller egentligen. Har inte så mycket att berätta. Vad händer mer i ens liv än typ plugg plugg plugg? längtan till sommaren och nedräkning till studenten? För det är väl typ så mitt liv ser ut just nu..

Igår kom brorsan hem iaf, en vecka tidigare än planerat men d e alltid najs. Förutom att han förstör mitt pluggmode eftersom han har bosatt sig i mitt rum, i min säng me sin data :P så har inte gjort ett shiet på två dagar nu haha tur att vi typ inte har så mkt plugg den här veckan iaf.

Så den här veckan lär gå snabbt iaf o ja längtar till helgen för då fyller jag ååååår!:D Kommer bli en riktigt chill helg, har redan bestämt maten för hela helgen haha (ovanligt) och på lördagen blir d firande me alla underbara så det kan inte bli bättre än så :)

och så ville jag bara säga att jag hatar Faisa för att hon visa mig den
Här bloggen. Asså kan d bli värre.. snygga tjejer me galet snygga kläder, snygga smycken, snygga killar o gaaaaalna klubbar :| Vadå typ hejinsemittlivärboringochmeningslöst! ;( haha :P

Pyss o krraaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow wow wow STOP! jag hatar dom där tjejerna dom har inte utseendet måste jag tjaffsa med dig med? de räcker med att jag typ bråkat med tjejerna för de DERAS ANSIKTEN ÄR FULA! men kläderna är fina





och tänk dig dom med average clothes? o vi misstänker att dom e prostitutes för de får gå igenom allt de där:p



lång kommentar typ haha MEN ÄLSKAR DIG SNART ÄR DU FÖR GAMMAL (19) <3 puss

2009-03-18 @ 11:10:00
Postat av: Anonym

ohoo de var din Faisa Bajsa som glömde skriva namnet puss

2009-03-18 @ 11:10:27
Postat av: fayya

och förresten tror du inte vi kan jobba sönder oss ett år sen åka typ roadtrip genom usas feta ställen? och de ... okej de märks att jag e lite avundsjuk nu ska sluta hålla på PUSS

Postat av: Mathilda

Faisa: HAHAHA jag vet dem är inte snygga men deras stil är snygg så då blir ju helheten snygg hahahahaha o jaa dem e hoooees fan, men vill ändå ha deras kläder.. och liv 8)

2009-03-18 @ 17:12:26
URL: http://bulleens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback