Impossible is nothing!

Nehe här har man inte skrivit på ett ganska bra tag såg jag, så kanske får dra en snabb sammanfattning av vad som har hänt och inte har hänt i mitt så intressanta liv sen sist ja skrev då..

Kan ju börja med att säga att 100-dagarsfesten var najs, för d var väl där nånstans vi var sist ja skrev. Fredagen efter var ju inte så mysig direkt iofs, jobbig bakisdag i skolan med prov o allt haha, men men, förra lördagen firade vi Biston 18 år med utgång,  och veckan i skolan har väl vart som vanligt med plugg (och måste bara säga att skriva en uppsats har aldrig vart så chill som att skriva min Rastafari uppsats haha) i Tisdags kom våra Studentmössor o gav en gaaaalen stämning i klassen så nu står den fint nerpackad i kartongen på mitt rum för att behålla sin glans :M



Annars har d inte hänt så mkt mer för i Torsdags vakna ja me illamående, huvudvärk o allt va man nu kan tänka sig plus att ja vart förkyld i 2 veckor oxå, så var typ helt off hela dan somnade vid 10 o gick upp 11 nästa dag o så har hela helgen vart typ, sovit massor och så firades Farbror som fyllde 50 igår också och där bjöds det självklart på maaaassa maaaaat 8)

Btw tänke jag bara säga att:
  • Det är 14 dagar till Min födelsedag!
  • Det är 16 dagar till 75-dagars festen :P
  • Det är 27 dagar till påsklovet!
  • Det är 42 dagar kvar till Italien!
  • Det är 90 dagar kvar till Studenten!
Och ja jag har tråkigt, därför tänkte ja sluta skriva här oxå o göra nåt vettigt med min kväll :P

Pyss o krrraaaaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad jag blir avis på dig :(

Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig :-)

2009-03-13 @ 12:26:10
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback