My head spin right round right round

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Zaajkooooo zaajkoooo, streeess streeesss,  tuusen tankaaar, meer streeeess, zajkoooo.. psykiskt sammanbrott snaart!


Vart i skolan heeela dan fan, massa fix o sen föräldrarmöte o bajs, palla fan mitt huve sprääängs. Och imorn har vi vår projektredovisning, dvs vår Modevisning! Lite stress idag dåå haha. Och imorn gäller d, så om ni inte har nåt bättre för er kom förbi rekarneskolans aula kl 13.00 haha grym show allså :P

Nu ska ja iaf begrava mig i sängen, kolla Greys o äta det som finns kvar av tårtan jag fick körd till skolan som försenad födelsedagspresent av hoshiar i fredags hahaha ätbara saker uppskattas ju alltid (Y)

Pyss o krraaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: Fayya

SV: HAAHHA du skulle se maddes min när jag var arg hahah hon ville typ slå mej trodde man haha och hon var helt chockad att jag trodde sånt om henne





Hallå förlååååååååt för jag inte kom när du messade om modevisningen så var jag på väg till stockholm trodde jag skulle hinna hem FÖRLÅT hoppas de gick bra för de gör alltid dina arbeten miss perfection love you more then my self och du vet hur jag dör för mej själv:p PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback