I can return the favor..

Well well så har man inte uppdaterat på ett tag nu igen så får väl dra en kort summering elr nåt..

Drog me brorsan ner till Gbg i onsdags. Såg grymmaste Fotbollsmatchen på Ullevi på kvällen! Sverige vs Malta 4-0 Fan vilken stääämning allså! :D Och fick ju se Zlaaataaan göra mål moha :D Underbaaaart! Gled runt på stan på torsdan sen och såg även bäästa filmen,
The hungover, på kvällen haha fan va bra allså ni måååste se den :D

Drog hem på fredan igen sen, och igår vart det Utgång. Ken uppträdde och hans crew är riktigt skadade grabbar haha så vi hade skitkul :) Annars har vi bara glidit runt med bilen haha. Helt onödiga. Gled runt hela Fredagsnatt typ jagade harar o shit haha, o idag blev det en tur till katrineholm och luffande runt igen haha. Inget liv men vad ska man göra när det är så äckligt väder :S Sjukt fan kan det inte bli sooool snart! Snacka om att man längtar ännu mer till Grekland nu! Och så saknar jag Stoffe! Fan 3 veckor kvar nu! :D

Och nu är jag så jävla trött men kan inte sova eftersom jag har tryckt i mig massa kaffe, Burn och godis så har typ en maxad koffein/socker kick haha helt skakig i kroppen :P

Pyss och Krrraaaam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback