Studio fiftyfour

Allså hur kunde jag glömma bort den här låten? :S Helt sjukt fan. Jag o Faisa bombade den i somras under alla festkvällar, eller vi bombade den under alla vanliga kvällar med för den delen. Men vi taggade alltid som fan till den, men sen när sommarlovet tog slut bara glömdes den bort typ :( Skit skumt, jag som aldrig brukar glömma mina sommarlåtar. Men så kom jag på den idag av någon anledning iaf o d väckte minnen, så nu är den back on track igen :)


Annars händer inte så mycket. Vill bara att den här veckan ska ta slut så att det kan bli helg. För helgen ser rätt lovande ut, och sen får vi ju inte glömma att om en vecka från idag, nästa måndag, kommer min italienare! Weeeiiii :)

Och en sak till; Jag veeeet att mitt liv är sååå intressant att man typ dör om man inte får läsa min blogg, meeeen.. min blogg är faktiskt inget klotterplank för patetiska, omogna och fega idioter som inte vågar stå för vad de säger :)
 
Just so you know.. Pyss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Emilia

sv; haha aah ska koppa på min nördigaste sida & se om jag kan lyckas få bort det helt själv, för det börjar störa mig riiiiktigt mkt !



haha, omg vilket tjaffs i ditt förra inlägg ! Men asså vad är det för mobbad person egentligen .. lovar att det är någon som är så jävla avis på dig att hon/han måste sitta inne och dreggla i din blogg & sen skriva att du är billig för att hon/ han typ är gratis ? PUSS PÅ DIG BÄSTA BULLEN <3

Postat av: emelie

<3<3<3

2009-02-03 @ 23:06:34
Postat av: Sarda

Sv: Yes bebo, he was a very smart man.

2009-02-04 @ 21:30:06
URL: http://sarda.bloggagratis.se.
Postat av: fayya

neeeeej hjärtat jag har den i min mp3 fortfarande o lyssnar på den minst varannan dag om inte varje hahah!!



SV: HAHAHAHAH alltså jag skratta o han blev typ arg

2009-02-05 @ 00:22:01
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback