Nobody can take away yesterday

Sammanfattning 2009



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaa massor av grejer! Så är det ju alltid :)

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte något nyårslöfte, så om jag hade nåt antar jag att jag inte har hållit det :P

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Italien, Danmark, Grekland och Gran Canaria

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Jag tror inte det faktiskt

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
6 Juni - STUDENTEN!

Vad var din största framgång 2009?
Körkortet och studenten! Och att jag har klarat mig igenom en rätt jobbig och annorlunda period det senaste halvåret.. sånt ger styrka =)

Största misstaget?
Hmm.. inget speciellt tror jag

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har man väl vart, men skadat mig har jag nog inte gjort.

Bästa köpet?
Min Greklandsbiljett och min vinterjacka! Fryser aldrig! *knock on woods*

Vad spenderade du mest pengar på?
Maaaaaaaaaaaat! Utan tvekan! Under min första lediga vecka på Rhodos slösa jag typ runt 3000 på bara mat och andra ätbara saker 8) Så det säger väl en hel del om vad jag gillar att lägga mina pengar på :P

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja såklart :)

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
Rap Das Armas, Svennebanan, Seven nation army, Boom Boom Pow, I know you want me, Sexy Bitch = Studenten, sommar och Rhodos! Underbara tider =)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Finns olika perioder utav året.. och man är ju inte på top precis varje dag heller så ganska naturligt :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Finns nog ingenting speciellt.. kan inte säga träna mer för det gör jag precis lagom. Kanske skulle vart att sökt nåt jobb elr nåt då.. har inte sökt nåt än 8)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Finns nog inget speciellt här heller

Hur tillbringade du julen?
Med familjen :)

Hur många one night stands?
Deeeeet duuuuu! haha ;)

Favoritprogram på TV?
The Hills, Grey's, Gossip, Mammas pojkar, Scrubs och alla andra bra serier :)

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej det tror jag inte

Bästa boken du läste i år?
Aldrig fucka upp - Jens Lapidus

Största musikaliska upptäckten?
I have no idea..

Blev du kär iår?
Kaanskee deet kaaanskeee.. ;)

Något du önskade dig & fick?
Jaa, finns väl alltid nåt :)

Något du önskade dig men inte fick?
Jaa det med.. circle of life kallas det ;)

Årets bästa film?
The Hangover!

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Festade med dem bästa :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Helt ärligt.. nej, ingenting!

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Precis som alltid är min stil just min stil :)

Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära <3

Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha tror fan inte det fanns nån speciell iår

Vem saknade du?
Saknat min morbror en del på senaste tiden, och under Rhodostiden saknade jag ju alla här hemma förstås =)

De bästa nya människorna du träffade?
ALLA UNDERBARA RHODOS MÄNNISKOR!

Finns det någonting du ångrar med 2009?
Absolutely nada

Vilken del av 2009 var bäst?
SOMMAREN! Körkort, Studenten och Rhodos! Behöver inte säga mer :D

Hur tror du 2010 blir i sin helhet?
Haha som vanligt har jag ingeeeeen aning! Annars brukar man ju iaf veta att skolan kommer ta upp en del av ens tid, men nu finns ju inte ens det så.
Men jag kan säga såhär.. den 22 Mars fyller jag 20 år och vecka 27 åker jag till Danmark och morfar som vanligt, but the rest.. is still unwritten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback