It's a lovely day

Igår, onsdag, hade jag i vanliga fall så som alla tidigare år, haft ångest över att sommarlovet var slut och jag hade vart arg och irriterad över alla saker som jag inte hunnit göra än. Men det här året var det annorlunda för igår var det enda jag hade ångest över att jag inte kunde se Barca matchen, och jag var arg och irriterad över att alla femhundra sjuttioelva ställen som faktiskt visar fotboll här bara visade Panathinaikos matchen.. Skitgrejer!

Men den ångesten var ändå skön när man jämför med hur man brukar känna innan man börjar skolan annars. Måste vara en av de värsta känslorna allså, är verkligen glad att slippa det i år! Och medans sommaren hemma börjar ta slut och många börjar skolorna så kan jag säga att det knappt märks här att det är i mitten på augusti. Eller jo det märks genom att högsäsgongen är slut, men i mitt huve känns det fortfarande som mitten av juli eller nåt. Idag hängde vi tex på stranden som vanligt hela dan, hade massa iskall bira (mythos såklart) och musik på högsta volym. Jag bara låg, eller aa satt på min luftmadrass i vattnet hela tiden o njöt. Det är verkligen de små sakerna som gör ens dagar!

Som tex att jag inte börjar förrän halv 12 idag vilket innebär att jag kan fortsätta föräta mig på Marianne o kolla vänner ett tag till innan det är dags att kila. Drar antagligen en Iced Caramel Machiato från Starbucks innan jobbet oxå 8)

Pyyyyyss och krraaaaaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej fin blogg=)

Händer idag?

Postat av: Emilia

När har du tänkt att komma hem till sverige och frysa lite, så man kan få träffa dig ? :)

2009-09-15 @ 10:00:05
URL: http://eeemilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback