Cosas de la vida

Varför ska alltid alla människor komma med massa idéer och försöka dra med mig på saker när jag ska iväg haha 8) Igår när ja höll på o tvätta, packa o fixa massa shit så försökte först Gulstan dra med mig på nån fest, o sen Faisa som ville ha med mig nånstans o så nu en timme innan ja ska åka skickar Rafi sms o frågar om vi ska grilla idag. Haha folk verkar bara vilja vara med mig när jag ska resa bort :P

Anywaaay, packningen gick bra I think :P Tror ja klarade viktgränsen iaf så haha. Well har inte så mkt mer att säga för nu måste jag draa. Ha det bäst här hemma nu allihopa, och sakna mig inte föööör mkt :P Är ju hemma på fredag igen så ni överlever nog :P Haha :D

PYYYYYYYSS OOOOOCH KRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!


Kommentarer
Postat av: big sis

have fun my baby doll! jag vill höra a l l t när du kommer hem. (jag snikar på nån grannes sega internet här, börjar få kramp i benet nu för vågar inte ändra ställning för då kanske det inte funkar längre hahaha) BEIJOS!

2009-04-19 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback