The sun is shining, weather is sweet..



Har setat ute, eller okej legat, ute i solen hela dan. Men blev väckt för en stund sen av att mamma kastade en korv i mitt huvud! HAHA jag fattade ingenting o mamma doooog av garv haha men korven var god iaf så 8) Haha :D Sjukt fint väder ute iaf snacka om att man verkligen får sommarkänslor! :D

Brorsan kom ju hem i onsdags så de närmsta dagarna har syskonen Sandberg umgåtts en hel del, och så fyllde Pappa år igår oxå. Juuuust, läste i tidningen att Sveriges vanligaste födelsedag är 10 April (igår) och näst vanligaste 22 Mars (min födelsedag) Hahaha skumt att både ja o Pappa fyller på så vanliga dagar och ändå känner vi ingen annan som fyller på samma dag haha :P Anyyyywaay, skit najs dag igår vi firade daddy boastin me massa grill o annat gott o tror fan d ända vi gjorde var äta hela dan haha men d så d ska vara :D

Nej nu börjar det komma människor hit så bäst ja fixar iordning mig lite. Här ska nämligen ätas påskmat nu :D Och ikväll blir det nog utgång, om man orkar röra på sig efter all mat så att säga haha 8)

Pyyyyss o Krrraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback