HUNDRANITTIOFYRA



Vet inte varför jag alltid skriver på söndagar :S Typ för att summera veckan elr vadå? Som att d ens finns nåt att berätta om veckan, pretty much the same hela tiden.. skola skola skola, plugg plugg plugg. Skit kul o skit intressant i know! Seg helg oxå. Bara vart hemma typ, segat me syrran kollat film o käkat massa choklad. Pappa var på kryssning så han shoppade loss i tax freen hehe. Men d behövdes fan, lingon veckan u knoow, då är jag fan i desperat behov av chocolate så det satt fint haha.
 
Jaa, och vad finns mer att berätta då? Hmm det är 4 veckor kvar till jullovet! Vilket iofs betyder att lärarna har bestämt att suga all kraft ur oss med allt plugg så att vi knappt kommer orka fira jul och nyår (sa knappt allså moha) Ne men helt ärligt på de här 4 veckorna ska jag hinna med:

♦ Rättskunskapsprov
♦ Psykologiprov
♦ Skriva analys av en engelsk novell
♦ Läsa en bok på engelska
♦ Skriva book report om boken
♦ Muntlig book report om boken
♦ Ha seminarium i Historia
♦ Prov i Svensk Språkhistoria
♦ Religionsprov
♦ Geografiprov
♦ Muntlig News report på engelskan
♦ Skriva Psykologi uppsats
♦ Skriva engelsk argumentation

Allså varför skrev jag ens den här listan :S Ska fan sova snart haha.. aja ni ser iaf att dem här 4 veckorna lär bli skit roliga! Allså kill me, kill me now! Elr nej skoja bara.. idag är det ju faktiskt BARA 194 dagar kvar till studenten! Yeeeey en hel evighet typ 8) Men men jag har iaf börjat nedräkningen..

194 dagar sen är jag friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan varför la du ut de där bilderna? nu är jag redan sugen igen, och jag som ska hålla mig i en månad nu. damn it! :P

2008-11-24 @ 21:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback