twentyeight days to christmas



Idag vare Julpyssel som gällde i skolan. Finally, har krigat för det i 3 år fan haha. Så nu är vårt klassrum mysigt! Annars har ja fan inge o säga, är bara uttråkad till max. Vill ha Jullov nu!!! Vill ha Nyårsafton så det kan bli 2009 nån gång! Längtar så mycket. MITT ÅR JU! Eller rättare sagt, längtar till 6 JUNI 2009!

Jag måste skriva dem tråkigaste inläggen fan, pallar inte ens läsa själv haha

Men men vill bara säga att jag aldrig tröttnar på den
Här låten. Älskar texten!

Puss o kraaaam skumbanaaaaan

Kommentarer
Postat av: Sarda

ALLTSÅ fyfan va mysigt!! JAG VILL OXÅ PYNTA SKOLAN! Fick nöja mig med att pynta här hemma hahaha 8) ... Alltså 5:e 2009 is my finall day klililiiiiiii... Sen kanske jag kmr till er, NÄR JAG FYLLER och firar eran student. Hallaaaw, vilken dröm juni-månad!!!!!



LOVE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback