Känn ingen sorg för mig Göteborg!



Okej.. till att börja med måste jag ju förklara varför det inte är massa bilder från Kalle Baahs spelning här. Jo för det är så att jag, retardet mathilda Glömde mitt leg! 8) STÖRSTA MISSTAGET! I knoooow! Hahaha sånt händer bara mig allså. Så det blev allså ingen utgång i gbg för min del :(

Men det blev några najsiga dagar i götet iaf. Tröstade mig med massa shopping, njöt av det fina vädret, och spanade in alla heta basketspelare som var där o spelade cup moha. Blev även Liseberg en kväll. Vi fixade tre häften gratis biljetter till allt, men jag o brorsan åkte bara Balder o Kanonen, sen maxade vi spelhallen och alla chokladhjul ;)

Kom hem i lördags, och kvällen blev chill med vattenpipa o så ute med Gulstan och Faisa, och så kom Hoshiar o gänget oxå. Idag blev det lite övningskörning o sånt, o såklart vattenpipa igen nu på kvällen haha. Så jävla underbart o sitta ute med hookan, musik o vänner när det är fint väder :D 

OG....                    OG...                  TRIPLE OG!
image672image673image674
(jag vet vi har inget liv!)

Btw så är syrran hemma igen efter 6 veckor i Mozamique, äntligen! :D

Kommentarer
Postat av: sophie

ha en bra dag :) kram sophie

Postat av: Sarda

Welcome home sweetheart! Vi måste ses HELT ÄRLIGT! Håller på och dööör, behöver prata med dig. love

2008-05-05 @ 18:39:11
URL: http://mesmerizeee.blogg.se
Postat av: emelie

jaaa nu e jag hemma. väntar bara på att du ska pallra dig hit så jag får träffa dig också :P

2008-05-06 @ 19:31:06
URL: http://chezemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback