Student 2008



Studentärj i stan = 4 timmar i stekande sol, 32 gradig värme, människor överallt och skit svårt att hitta alla studenter man ville gratta. Seriöst tror aldrig jag har svettats så mycket som jag gjorde igår haha. Men det var det väärt :D Mina älsklingar Sando och Gulstan tog studenten och efter att ha härjat i stan bar det av till Sando för student mat och vi åt så vi sprack innan vi var tvungna att kila över till Gulstan och Hoshiar för att äta där. Meeen orkade tyvärr inte mer haha 8)

Sen var det Anja och Dunjas student fest i Engelska skolan och det blev en rolig kväll! Fattar inte hur jag kunde ta mig hem imorse ens mina ben sov och sover typ fortfarande haha. Så riktig chill dag idag i väntan på första matchen i EM!
ÄNTLIGEN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback