Sunny days!

Dålig uppdatering I know. Men vad ska man göra när det är fint väder och jag i stort sett bara är hemma för att sova. Iaf... fint väder i en vecka nu vilket betyder att vi badat och stekt i borsökna varje dag, förutom igår då det var Sundbyholm och stor grillning som gällde. Förutom att njuta av solen o bada, innebär kvällarna oftast grillning, basketspel elr det gamla vanliga luffandet ute med vattenpipa på våran nya favorit bänk eller nån annan stans. Det var även utgång i fredags på Nybron oxå med hela högen vilket var mkt roligt!

Så nu vet ni att jag lever och vad jag gör om dagarna iaf. Inget speciellt men den senaste veckan har ändå lätt vart den bästa under hela sommarlovet (förutom Danmarksveckan då) och jag njuter av varje sekund. Jag tar vara på mitt sommarlov helt enkelt, eller som jag så ofta brukar säga Crea Diem!



Kommentarer
Postat av: Fayya

i dont know yet men bullen om vi inte söker jobb där dödar ja oss båda! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback