Victorias Angels

Åt på Bamboo med mamma, pappa och syrran idag. Var inte sugen på den maten direkt, men när man väl kommer dit och ser maten ändrar man sig haha. Speciellt när jag hittade Kycklingen i röd stark curry sås, och jag gjorde min mongoliska bbq tallrik extra stark! Var verkligen vad jag behövde. Ni vet sån där riktig stark mat så att man blir helt varm, snoret rinner, man kan knappt andas och dricker 15 liter vatten? 8) låter kanske äckligt men, OH YEAH säger jag bara haha, elr vad säger du faisa? 8)

Orkade aldrig röra mig hemifrån sen så stannade hemma och kollade på några Gossip Girl avsnitt till. Blir helt hooked! Sen hittade jag Victoria Secret Fashion Show 2007 på Tv-links så jag kunde inte hålla mig haha. Det kommer ju imorn men var tvungen att titta haha. Jag brukar tycka att modeller är för smala och att för smala tjejer inte är fina, men dem tjejerna är verkligen undantag. Killer bodies allihopa :| Jag dör fan när jag kollar, undrar hur killaar känner 8) Man blir ju peppad inför träningssäsongen iaf, HAHA sä tror verkligen, men iaf, Faisa när du har sett det imorn vet jag att du kommer vara likadan moha så nu jävlar! 8)

and btw

GRATTIS DAVID PÅ 18ÅRS DAGEN<3<3
Den ärligaste, underbaraste, gosigaste och segaste människan i världen haha :D
(snodde faisas beskrivning, för den stämde för bra haha)

image578 image579

Okej förstår om ingen fattar vad jag babblar om men who gives. Nu ska jag kolla på nåt Vänner avsnitt innan jag sover.

Fred och vita duvor, som brorsan brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Hm

Vad heter sidan till tv-link ?

2008-01-06 @ 16:06:17
Postat av: Jehona

Men showen ikväll är väl med Justin? eller missuppfattade jag nu? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback