Göteboorrrrrrg baby!

Var ett bra tag sen jag skrev här, men är det lov så är det ;) Sportlovet gick förövrigt för fort som vanligt. Måndag till Onsdag var det körkorts teorilektioner på dagarna, och på kvällarna blev det att hänga och sega med tjejerna. På torsdagen åkte jag sen till Göteborg för att hälsa på brorsan. Vi hade mycket skoj, blev shopping, chill och mycket ätande ;) Kom hem igår kväll.

Och idag började allså skolan igen. Skippade idrotten som var första lektionen, behövde verkligen en sovmorgon 8) Dagen gick rätt snabbt annars och vi slutade ju som tur var 14.20 så första dagen var inte så jobbig. Det fina vädret med solsken o allt gjorde inte allt mycket sämre ;)

Känns ändå segt med skola igen, speciellt med tanke på att man vet att det kommer komma mycket nu som det alltid gör den här perioden på våren. Tur iaf att det bara är 4 veckor till Påsklovet! Och faktiskt bara 6 veckor tills vi drar till Egypten! ;) Men det bästa är nog att det bara är mindre än 4 veckor kvar tills min födelsedag - 18 BAST INTE ILLA! :D

image614image615
image616image617

Kommentarer
Postat av: emelie

åååh va mysigt ni verkar ha haft det. mycket mat och godsaker i äkta sandberganda ;o) jag är inte alls avundsjuk...

Postat av: Sarda

Oooh how cute!!!! Missed you! (L)

2008-02-26 @ 10:00:12
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha, söt du är , 50% av bilderna är på mat & fika 8) och jag är ju inte alls avundsjuk på dig som snart blir 18 och tar körkort & allt ;D Life is not fair :) (L)(L)

2008-02-26 @ 21:18:37
URL: http://www.bloodrednails.blogg.se
Postat av: Fayya

*Stammar och skakar i röst*

Såg du prinsen?

2008-02-27 @ 14:08:11
URL: http://www.Fayyaochmaddes.blogg.se
Postat av: sando

8|
varför följde jag inte med?

2008-02-27 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback