Cleaning out my closet

image609
Fick ett ryck och tänkte ta o städa min garderob nyss. Det höll ända tills jag faktiskt öppnade garderobsdörren och såg det som kan liknas vid World War 3! Seriöst vad fan gör jag med mina kläder haha? Konstaterade iaf snabbt att detta är ett fleradagars projekt så droppade idén snabbt.

Denna garderob - Ja tack!

Funderar istället på att ta en promenad. Hade egentligen tänkt att träna, men eftersom jag tränade igår så skippar jag nog det. Vilodagar är ju faktiskt viktigt :P Vill ju inte slita ut mig o dö av tröningsverk hehe, så en promenad blir nog bra. Problemet är bara att jag aldrig vet vart jag ska gå? På sommaren är det ju lugnt, då kan man vandra runt överallt i timmar, men i detta mörker är det inte lika kul. Jaja får väl se vart jag hamnar, huvudsaken är att jag kommer ut för håller på o somna med huvudet i min astråkiga, jobbiga, värdelösa spanskabok!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Fayya

Used to have a little and still i dont
have alot
no matter where i go i know where i came from(from the FRÖSLUNDA)
haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback