Här kommer ett hundår till..

Shiet allså det är fan Nyår imorn.
Sista dagen på 2008 :S Helt sjukt snabbt det här året har gått...

Och Nyår ja. Alltid samma sak. Alla stressar som fan, man ska ha den perfekta festen, perfekta kläderna, perfekta maten , perfekta drickan... ja allt ska vara perfekt helt enkelt. Fan ja pallar inte. Det är så överskattat så det slutar ju ändå med att Nyårsafton inte blir sådär perfekt som man hade tänkt sig och det blir inte alls årets bästa kväll som man ville att det skulle bli. Kanske därför jag inte har några förväntningar på kvällen imorn? Jag vet fortfarande inte ens helt hur min kväll kommer se ut, vart jag ska vara eller med vilka. Elr jo ska vara hos Madde först men vad som händer sen är unwritten. And I like it. För vad kan vara bättre än att avsluta året med att tillbringa dagen på det sättet jag alltid vill tillbringa mina dagar! Om man inte har så stora förväntningar så brukar det oftast blir roligare, se bara på Juldagen, allt var helt spontant i sista sekund typ o vi hade sjukt kul! Fast iofs kanske det krävs en del planerande, så e det ju alltid. Kanske därför mina planer på att fira nyår i Sthlm inte blev av eftersom alla planerade lite olika o ville olika saker, och som sagt pallar inte hålla på o stressa o trixa massa så det blir another new years eve i etown :)

Det ända jag ser fram emot imorn, elr okej inte det ända men en sak iaf, är att få fixa mig haha 8) skit kul ju! Och allså jag kanske låter skit negativ nu men så är det inte, jag gillar ju nyår haha :D Älskar fyrverkerier och älskar känslan när man står tillsammans med vänner eller familjen ute vid 12 slaget, fyrverkerier smäller o man skålar me champagne. Love it! Det är bara stressen runt om som irriterar mig :P Och kanske är lite extra irriterad just i år för att jag helt ärligt inte fattar att det här året snart är slut. Känns så jävla sjukt, det kan inte va slut än? Mitt 2008! hallå?? Jag gillade ju 2008 så jag kommer sakna det mycket.. :( även fast jag ser fram emot 2009 a lot såklart ;)

Aja, jag har iaf a bit ångest över att det är sista dan på året imorn, men ska inte fortsätta babbla massa shit som ni ändå inte fattar nåt av hehe. Gått nytt år på er iaf o hoppas ni får en bra Nyårsafton, och ta det lugnt med fyrverkerierna ;) (det är iaf en sak som är bra med att Gulstan firar nyår i Paris, man slipper springa från raketer som hon alltid ska skjuta på en 8) haha )

Pyyss o krraaaaam!!


Nyår 2007 - med Faisa, Madde, David och Damir haha ;D

Kommentarer
Postat av: mickis

du har helt rätt mathilda! egentligen är det bara en dag på året, bara att det är den sista och att alla ska fira det. förstår inte varför allt måste vara så perfekt och välplanerat. typ den minuten ska vi dit sen måste vi äta klockan det osv.. haha :P

Postat av: Sarda

Hahah, welcome to the family. I min familj planerar vi ALDRIG någonting och även om vi gör det så blir det ALDRIG som planerat 8) ... Jag ska iaf jobba imorn, till 20:00, sen efter det lär vi dra till stan som vanligt. VAD som händer efter det är, som du brukar säga, inwritten!



GOTT NYTT ÅR PÅ DIG MIN ÄLSKADE, och vi lär ses!!

äääälskar dig mest av allt, och det vet du. Hälsa alla där hemma från moi. <3

2008-12-30 @ 23:47:52
URL: http://sarda.bloggagratis.se.
Postat av: Sarda

Ops. I mean unwritten =$ hihi

2008-12-30 @ 23:49:02
URL: http://sarda.bloggagratis.se.
Postat av: Mathilda

Mickis: Hahaha jaa men exakt haha palla :P Hoppas din nyårsafton blir lyckad iaf :D



Sarda: Hahahaha d brukar bli så haha 8) Jass¨duktig working girl! Haha ja men d så d ska va :D Hoppas du får en bra dag iaf honey love u <3

2008-12-31 @ 16:15:44
URL: http://bulleens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback