See you in my nightmares

Well well så var julen över. Går alltid så jävla fort. Lovet med redan gått en vecka ju :O Men tur att det är lite mer än en vecka kvar iaf, i really need it!

Julafton blev iaf najs. Det började med att jag o brorsan kollade på Lejonkungen till frukost haha. Vi skulle se Hitta Nemo egentligen som gick på TV men den va ju dubbad o d funkar ju inte så vi tog en annan disney klassiker istället hehe. Sen vare fix, hämta mummu, kalle anka, jul mat, julklappar o allt det där. Åt mycket som vanligt. Massa choklad o vi har massor kvar d tar fan aldrig slut!

Och igår var det ju Juldagen. Började med att jag drog till Cailtin där Emma var o sen kom Faisa oxå. Fixade oss lite o höll på innan vi maxade och drog ut. Efter ett tag kom Moko o dem oxå så då maxade vi ännu mer. Skit kul ute, mycket folk bra musik o alla var taggade som fan. Slutade med Phoenix såklart o en kebabtallrik har aldrig vart så god haha. Idag mådde man dock mindre bra men inte så konstigt hehe. Och mina ben är förstöörda :S Dansa i 5 timmar i 10cm klack tar på krafterna 8) Kan fan knappt gå haha. Ser ut som en gammal kärring som fått nåt i arslet när ja går hahaha. Så har bara legat i soffan o kollat film hela dan me brorsan, förutom när vi gick ut o köpte pizza o d va fan d jobbigaste jag har gjort på länge haha 8) o sen joina syrran oxå filmtittandet på kvällen så det blev en vääldigt slapp dag. Somna lite då o då hela tiden under dan, men såklart att ja ska bli pigg nu när ja vill sova haha.

Aja, piiiiiz out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback