Only Time

Gårdagskvällen blev mycket lyckad! Faisa hade fixat det riktigt mysigt och det bjöds på massa god mat. Födelsedagsbarnet hade även bakat både brownie och gjort en egen hallon/choklad tårta. Det var hur gott som helst och vi åt tills vi storknade. Och när vi hade storknat kom chipsen, godiset och ja allt annat snacks fram haha. Men det  var en riktigt härlig kväll som sagt!

Nu har brorsan åkt också. Från och med idag är det studier i Göteborg som gäller för honom. Känns lite tomt här hemma utan honom. Båda mina syskon bor på annan ort så nu är det bara lilla jag kvar hemma. Stackars mig hihi (A)

Ny skolvecka imorn igen. Ser inte så fullspäckad ut. Vi är t.o.m. lediga på Tisdag (en tidig studiedag) så jag hoppas veckan blir rätt så slapp.

Enya - Only Time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback