Gossip Girl

Lång seg skoldag. Mycket plugg, nu börjar allt på riktigt. Var bara o sätta igång direkt när jag kom hem och måste säga att jag tycker jag varit ovanligt effektiv idag. Cred till mig! :)

Brorsan ringde och gav den glada nyheten att Pablo minsann var bättre förra året! Yey! Då fortsätter jag att leva på de roliga minnena från förra sommaren. Dock hade Flip varit ännu bättre den här gången vilket iofs hade vart kul o se men men. Håll utkik efter Flip iaf, är säker på att han kommer synas mer o mer nu framöver. Sjukt rolig han med!

Förövrigt måste jag säga att jag gärna hade bott i USA idag.
GOSSIP GIRL har ju premiär! TV-serien allså. För er som inte vet så är det en mycket bra serie av böcker som nu allså blivit Tv-Serie. Enligt trailern ser den mycket bra ut! Undrar när den kommer till Sverige? Jag vill ju också se!


Nej nu måste jag röra mig härifrån. Dansträning nästa!

Kommentarer
Postat av: emelie

du det låter som att det kan bli en riktigt bra tv-serie det där. när jag läste på baksidan bakom dina böcker kändes det ju som upplagt för det!
=)får hoppas nån svensk kanal får tummen ur och köper in den sen, kan va dags för nåt nytt att bli beroende av nu ;P

Postat av: emelie

förresten så läste jag det här om kristen bell som spelar veronica mars: "She also has another regular role on a network skein, voicing the narrator in CW?s new drama ?Gossip Girl.?"

2007-09-20 @ 14:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback