Dagens...

Dagens låt: "I flow when i go in flow-mo...  flowmoooootion!"
Dagens sjukdom: Är frisk som tur är!
Dagens vill ha: CHOKLAD!
Dagens dusch: Blir senare ikväll
Dagens frisyr: Utsläppt bara
Dagens klädsel: Svarta strumpbyxor, svart klänning, vinrödaktig mönstrad sjal
Dagens köp: En chokladcookie i skolan 8)
Dagens saknad: Min broder <3
Dagens samtal:
- Så stod jag där så kom det massa duvor efter mig o dem drog aldrig
- HAHA är du typ Evan Almighty elr?
- JA! För sen kom det en kråka oxå...

HAHAHA Min syrra i ett nötskal
Dagens citat: "Guuuuud mellanmåååål"
Dagens dricka: Mjölk <3
Dagens mat: Kycklingwook, sallad, knäckemacka och kräm&keso till mellanmål :)
Dagens puss: Natalie hihi
Dagens händelse: Skolfoto i skolan, Syrran kom hem och Tuna Park lite senare
Dagens mående: Just fine! :D
Dagens dåliga: Inget dåligt so far..
Dagens roligaste: Idres min på skolfotot HAHAHAHAHA!

image373 image375

Kommentarer
Postat av: Sarda!

Hahah, OM det fanns snygga? Driver du med mig, jag lämnade inte en av dem ifred. HAN VAR SÅ JÄVLA HET!! God damn it! jag: hej då snygging. Hahah alla garvade åt mig :$

Postat av: mickis

Dagens roligaste: Idres min på skolfotot HAHAHAHAHA!
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

2007-09-13 @ 22:52:08
URL: http://mikaelasedell.blogg.se
Postat av: emelie

nu tycker jag att du förvanskar verkligheten när du tar citat sådär lösryckt ur sitt sammanhang! alltså fåglarna kom inte efter MIG utan efter min MACKA ju!!!

2007-09-14 @ 18:22:04
URL: http://chezemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback