Could I be more tired

Kom precis hem från en ganska lång biltur. Jag övningskörde nämligen! Nästan 2 timmar, och både jag och pappa lever. Eller jag lever iaf, pappa är väl lite halvdöd men man kan inte vara annat efter en biltur med mig haha. Nej men det gick bra faktiskt, och det blev ett stopp vid Slagsta Glass också. Mums :)

Igår var det sthlm som gällde, men det blev tyvärr inte så mycket shopping. Var på IKEA och lite sånt kul. Kvällen blev lugn den med då jag Faisa, Madde och Ash kollade på You Got Served och mumsade glass och kakor. Rätt skönt att se en film som man har sett om man inte har träffats på ett tag, eftersom man då gärna sitter o snackar istället för att kolla. Så då gör det ju inget om man missar filmen :) Kul att träffas iaf och när jag kom hem drog jag Something New oxå, mysig film!

Syrran drog hem till Växjö igen imorse. Tråkigt. Men det är ju höstlov snart så lär nog bli ett besök där då :) Nej nu ska jag göra det absolut bästa man kan göra en regnig söndag - Kolla på Vänner!
image383image385

Kommentarer
Postat av: Sarda!

*I'll be there for you*, FAN VA JAG SAKNAR ALLA, asså jag kmr 100% döööö snart!!!!!! :'(

Postat av: emelie

gött me övningskörning du. keep up the good work så har du snart körkortet i plånboken =) jag har hållt på o fixat nu me alla grejer ända till nu, förutom när jag va o tränade. har fått upp en gardin haha. puss på dig

2007-09-16 @ 22:19:33
URL: http://chezemelie.blogg.se
Postat av: Emilia

va duktig du är kääära duu :)haha, och det där med glassen , det kom ju inte direkt så oväntat 8)

2007-09-17 @ 20:55:51
URL: http://www.bloodrednails.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback