Are you entertained!

Så var det Måndag igen. Men en riktigt soft sådan idag. Slutade tidigt (halv 3) och sista lektionen var Historia (som vanligt). Vi började prata om Romariket, så helt plötsligt blev jag riktigt sugen på att se Gladiator. Så drog hem direkt, fixade mellanmål och kollade på den 2 och en halvtimme långa svinbraiga filmen! Inte ofta man kan göra det efter skolan direkt. Bäst o passa på innan det riktigt jobbiga pluggandet kommer så :)

Fan sitter o snackar med brorsan. Han ska o se Pablo Fransisco imorn nere i Gbg. Fan vad avis jag blir! Tänker tillbaka på förra året när jag o brorsan o hans kompisar var o såg honom uppe i sthlm. Verkligen en upplevelse, något som man minns hela livet. Ville dra nu också men blev inte så. Funderar på att inte prata med brorsan på några veckor, så jag slipper höra hur jävla bra det var haha :P

Nej, nu äre dags för Scrubs!

image387
Jag och Pablo, China Teatern 2006

Kommentarer
Postat av: Sarda!

Miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback