20 frågor

1. Värsta känslan?
Hunger 8) Haha ne men svek kanske
2. Bästa känslan?
Lycka
3. Din första tanke när du vaknar?
Damn it!
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Just nu nån Sean Paul låt tror jag
5. Har du någonsin varit kär?

Jo
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Tavlor
7. Vad har du under sängen?
Damråttor hihi
8. Ser på?
Dataskärmen?
9. Lyssnar på?
Tanya Stephens - It's a pity
10. Skriv nått smart!
fuck you
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Min morbror <3
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
"haha svanska :P men det går säkert bra" HAHA 8)
13. Vad vill du bli när du blir stor?
RIK!
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Zajk?
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Många minnen med mina vänner. Sean Paul kanske :)
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Trolla höhö
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
öööh .. ingen?
18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Flyga!
19. Vad är du beroende av?
Mat och musik
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Mat och min iPod

Kommentarer
Postat av: Emilia

vad mathilda än pratar om eller skriver om så finns alltid maten med där nånstans 8) ,haha =)

Postat av: mickis

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
"haha svanska :P men det går säkert bra" HAHA 8)
hahahahah

2007-09-06 @ 22:06:37
URL: http://mikaelasedell.blogg.se
Postat av: Sarda!

B U L L E N - VAD BLIR DET? BULLEN FFS!!!

2007-09-08 @ 09:09:38
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback