Torsdag

Vår klass var på Kommunfullmäktige-möte i Stadshuset under 2 timmar nu på kvällen. Var rätt intressant i början innan mötet när de berättade hur allt gick till osv, men när mötet väl drog igång var det inte mycket att hurra för. Riktigt långtråkigt, och vår klass satt mest och skrattade åt ingenting och fällde hatblickar mot den enda representanten från Sverigedemokraterna haha!

Nu sitter jag här med psykologiböckerna bredvid mig. Dem lixom ropar på mig att plugga, men har verkligen ingen lust. Är så seg och efter det där mötet blev man ännu segare, så det jag egentligen vill är att gå och sova.

Men men provet får gå som det går imorn, det ända som jag tänker på nu är att efter den långa skoldagen imorn är det Höstlov! Ska bli så skönt så det är inte sant. Äntligen få koppla av och ta det lugnt, och så blir det såklart den traditionsenliga tripen ner till Syrran i Växjö oxå ;)

image451image452
image453image454

Kommentarer
Postat av: Sarda!

Usch va tråkigt, vi ska dit efter lovet -.-

Postat av: emelie

ja banne mig här håller vi på traditionerna! fast hörde päronen skulle ner me grejer till vickan, är det säkert du inte hellre vill hänga me dem då? du får ju göra precis som du vill. nu ska jag snart ha seminarium. puuuuss

2007-10-26 @ 09:48:03
URL: http://chezemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback