Shawty is a ten

Egentligen brukar jag ju vara på Dansen vid den här tiden. Men hade rätt ont i huvudet tidigare så pallade inte med dans idag. Inte blev det bättre av att jag tröck i mig en härlig Ibo (kebabpizza med pommesfrites) och X antal glas CocaCola som min bror kom hem med haha. Efter det hade jag inte bara ont i huvudet längre utan även magen med haha. Skräll att jag gör så lixom!

Men men, passade på att göra lite nytta istället, dvs jag pluggade lite. Blev inte så mycket med det igår nämligen eftersom Brorsan kom hem och vi satt och kollade på massa Vänner avsnitt och Katt Williams Pimp Chronicals haha. Inte lätt att plugga när man har så mycket skoj att titta på inte. Så fick ta igen lite idag.

Men nu har jag pluggat klart för idag iaf, så jag ska avsluta min dag på samma sätt som alla andra dagar - Några roliga Vänner avsnitt följt av dubbla avsnitt av Scrubs. Efter det somnar man gott! ;)
image419

Kommentarer
Postat av: Sarda!

Hahah åhh mums, men cola e blääääää :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback