Make it ten

image442image443

FAVORIT
1. Filmer? Zajkade komedier, dansfilm och maffiafilmer
2. Låtar? Hiphop, Reggae, Soul, RnB och Dancehall
3. Årstid? SOMMAR!
4. Mat/dryck? ALL Mat! Mjölk!
5. Färg? hmm.. ingen speciell
6. Djur? Hund
7. Parfym? just nu Escada Magnetism
8. Tv-program? Vänner, OC, SATC m.m
9. Ämne i skolan? Inget faktiskt, eller lunchen då men 8)
10. Sysselsättning? Vännerna och dansen

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Skinnjackan eller en svart vanlig
2. Vad använder du just nu för skor? Olika, mest svarta stövlar
3. Favoritfärg på kläder? Varierar hela tiden
4. Favoritmaterial på kläder? hmm .. bomull kanske
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En varm vinterjacka, tjocka tröjor, nya jeans och massa skor!
6. Favoritaffärer? H&M, Topshop och lite annat
7. För hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror på, oftast för mkt hihi
8. Favoritmärke? Inget speciellt
9. Vad har du för byxstorlek? 26 på jeans
10. Vad har du för tröjstorlek? Oftast S

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan
2. Vilken färg på tapeterna? 3 vita väggar och en mörkgrön fond vägg
3. Vilka färger går rummet i i övrigt?  Naturfärger; vitt, grönt, brunt, beiget, guld och så lite lila, och lite svart!
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Självklart sängen.
5. Vad vill du ändra där inne? Need... bigger...closet!!
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv? nope
b) video/dvd? nope
c) dator? inte längre, men snart igen!
d) stereo? yes
e) telefon? nope
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? trädgården
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Min bror när han känner för det haha
10. Favoritpryl i rummet? Min fotölj som fungerar utmärkt som kläder&annatgrejs förvaring 8)

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Kurt Blessing Jensen for helvede!
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu? Lypsyl och busskort skulle jag tro
b) skolväska just nu? Tuggummi och massa annat skit
c) handväska eller liknande just nu? samma där
3. Vad är du beroende av? Mat och musik!
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Aco från Apoteket. Bästa!
6. Vad har du gjort idag? Vart i skolan, hemma kollat på SATC, lagat mat, kollat på Vänner, duschat och nu datan. Intressant va? 8)
7. Wonderful eller lovely? Lovely!
8. Vad köpte du senast? Hårgrejer tror jag
9. Har du nåt husdjur? Nej min bror flytta nyss till Göteborg HAHA
10. Vad bor du i? En villa

FAVORITGREJER

Plånbok: Ingen just nu, men funderar nog på att skaffa en iaf
Smycken: Örhängen, halsband, armband .. typ allt!
Solglasögon: Inga just nu då, men lagom stora svarta typ?
Underkläder: Hotpants is the shieet
Nagellack: Mörkrött/vinrött och liknande just nu
Tröja: Just nu brorsans stora MussePigg college tröja som jag fick :)
Linne: Mitt Hello Kitty sovlinne :D
Byxor: Stora And1 shorts. Bästa!
Jeans: Mörkblåa mrDenim elr nåt sånt

image444image446

Kommentarer
Postat av: Fayya

Hahahhahah asgullig

Postat av: Sarda!

Söööötiiiis ;M

2007-10-23 @ 17:46:52
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/
Postat av: emelie

jasså du har börjat kolla på sex and the city nu? haha, är det nästa grej som du måste plöja igenom lr? hahaha tokfia där. och förresten, vem har du att tacka för escada magnetism-parfymen...??? jag vet inte veeeem kan det vara. moahaha. by the way, jeg savner daaaaaj! när kommer du hit? pööööss

2007-10-23 @ 20:27:18
URL: http://chezemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback