Could I be more restless

Är såå uttråkad! Matteprov imorn men orkar inte plugga. Fattar ingenting så det får gå som det går helt enkelt. Borde väl egentligen ta och sova men med tanke på att jag sov ca 11 timmar inatt så kommer jag aldrig kunna somna ikväll.

Kan inte kolla på vänner heller. Alla som funkar bra på Tv-links har jag redan sett, och de andra som funkar är på tyska! Hallå! Hur många vill se Vänner på tyska lixom? Snacka om att förstöra hela grejen. Jag roar mig med att läsa massa Vänner citat istället. Funkar ju det med haha!

Monica: Let's play for real. High stakes, big bucks.
Ross:
Are you sure, because Phoebe just threw away two jacks because they didn't look happy.

Joey:
(About flipping the coin between ducks and clowns) All right ... ducks are heads, because ducks ... have heads.image414
Chandler: What kind of scary-ass clowns came to  your birthday?

Joey:
Wow, you're like from a whole other country.
Margha:
I am Dutch.
Joey:
Hi, I'm Joey.
Margha:
I am Margha.
Joey:
I'm sorry, Dutch, I didn't catch that last part?

Phoebe: Ah, Bing. What an unusual name.
Chandler: Well you should meet my uncle, Ba-da!


Kommentarer
Postat av: mickis

hahahahahahahah skadade!!!!!! :D

Postat av: Sarda!

Phoebe: Ah, Bing. What an unusual name.
Chandler: Well you should meet my uncle, Ba-da!

HAHAHAH ÄÄÄLSKAR DEM!!!

2007-10-08 @ 18:59:26
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag dör.. asså vänner gör livet typ värlt att leva. eller något :p.. haha.. jag kollar oxå genom tv links, as irreterande att typ inga funkar längre. bara dom nyaste och ja dom på tyska. rätt sorligt kul å kolla på tyska ändå hah

2007-10-11 @ 02:37:16
URL: http://gabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback