Jingle Bell Rock!



Kommer ni ihåg det här?

Tv-serien Kniven i hjärtat som gick för några år sen. Jag, Sando och Madde drog alla 4 delarna igår av den iaf haha. Madde gömde sig bakom sin kudde för hon tyckte det var så skämmigt haha, och lite småskämmigt var serien nog haha. Älskade serien när den gick på TV och tyckte Juan och Amir var skit heta haha! Men iofs var ju inte så gammal då, 13 elr 14, så jag tänkte väl inte på att de spelade jävligt dåligt då haha :P

Det är fortfarande kvar massa snö ute! Var kramsnö igår kväll, så när jag kom hem var jag tvungen att kasta lite snöbollar på fönstrena tills pappa öppnade balkongen haha! Nu kliar det i fingrarna för jag vill lyssna på Julmusik, men måste hålla mig till December har jag bestämt! Helt sjukt vad jag längtar till julen!

image493image494

Kommentarer
Postat av: Sarda

*Jag vill va med dig ehheeey, Jag vill va med dig ehhhey.." Hahaha, sööt! Aooow har NI SÅ MKT SNÖ? :O Herregud det är ju vinter hos er!!

Postat av: emelie

hallå det är inte jul än! nu får du allt ta det lilla lugna här... :P va fusk att ni har så mkt snö! vi har bara pyttepyttelite på endel ställen.

men jag såg ju oxå kniven i hjärtat när den gick, jag var väl dock typ 22 då eller nåt, och jag gillade den. så jag antar att jag inte kan skylla på att jag var liten.. haha. jag har till och med låten på datorn ju, som din kompis citerar där uppe. kommer du ihåg när vi såg hon den ena tjejen i gbg?

2007-11-10 @ 16:00:59
URL: http://chezemelie.blogg.se
Postat av: Fayya

Vafan hände hur gick de till resan gick alldeles för snabbt o nu står vi ju still... haha kommer ihåg typ allt in i de minsta detalj

2007-11-13 @ 10:10:50
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se
Postat av: Philipsantos

jasså du tyckte jag och juan var snygga vilken serie var detdå? haha;)

2007-11-15 @ 07:13:41
Postat av: sando

mathildaaa! var du tvungen o skriva om kniven i hjärtat? det där var vår hemlighet ju! :$

puss

2007-11-18 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback