Back in the days

HAHAHAHAHAHAHA! Jag dör av garv här HAHAHA! Hittade en sån där Mina Vänner bok som man hade när man var liten. Fast av någon anledning var det jag som hade fyllt i de flesta bladen.. hmm loner? 8) hahah ne men ska säga att även bla Emelies, Emilias och Natalies blad gav många skratt de oxå hahaha!

Iaf tänkte dela med mig av den allra första som jag skrev 1998. Jag var alltså 8 år då. Skriver även med exakt samma stavning jag hade då så ni får se haha. Till det kan ni tilläga att jag blandade stora och små bokstäver hur som helst hahaha.

Namn: Mathilda Evelina Sandberg
Skola: Förslundabarnskola
Roligaste skolämne: matte, idrott, svenska och musik
Tråkigaste skolämnde: ? (HAHA)
Jag samlar på: Bokmärken, Bamse tidningar, BSB-bilder
Jag tycker om: Mamma och Pappa
Jag avskyr: Potatisgratäng ( how could I :O)
Bästa film jag sett: Mr Bean (still got it hahah)
Bästa bok jag läst: Olika Böcker
Favoritdjur: Hund, Häst, Kattt, Kaniner
Favoritmusik: BSB, Aqua, Deze (?) S.O.A.P och Solid Harmonie (HAHAHA yeaah)
Den bästa plats jag vet: Första plats, Tohan och sängen (HAHAHAHA tohan)
Bästa stunden på dagen: Efterskolan och fritids
Världens bästa uppfinnin: Tohan, CD spelare, CD, Radion, TV
Det viktigaste hos en vän: ärlig, snäll och omtegsam (HAHA)
Om tio år hoppas jag att: Jag snart gått ut skolan
Person jag skulle vilja träffa: Nick Karter i BSB och Alla i Aqua
Dagens Datum: 17/4 - 1998

HAHAHAHAHA allså ni anar nog inte hur mycket jag garvar här.

Det jag tänkte mest på var min favorit musik. Kände igen namnet Solid Harmony en aning men kunde inte komma på vilka de var. Men så hittade jag
DE HÄR låtarna. HAHAHAHA! Kommer ni ihåg? Bra musik man lyssnade på då haha. Eller den HÄR S.O.A.P låten? Sååååå 90-tal hahaha!

Kommentarer
Postat av: Philipsantos

HAHAHA;D

2007-11-25 @ 21:36:31
Postat av: Emilia

HAHAHHAHAHAH !! Bäst juu . Fast ja kan erkänna mathilda, anledningen till att bara jag, nathalie och Emelie har fyllt i är att vi var dina ända vänner .. 8) hihi, och jag vill inte ens veta vad det stod på det bladet ja har fyllt i ;/ . men ha det fint kussen , vi får synas nån dag =)(L)(L)

2007-11-25 @ 22:33:14
Postat av: Sarda

HAHAHAHAH sååå söööt! Jag var oxå kär i Nick Carter när jag var 9 HAHAHA 8)

Postat av: mickis

HAHAHAHAHHAAHHAHA SÖTASTE

2007-11-27 @ 19:45:15
URL: http://mikaelasedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback