10 underliga saker med mig!

Jag har blivit utmanad av Mickis.

1. Jag loggar alltid in på msn två gånger på raken.
Dvs Offline-Online-Offline-Online. Största tvångstanken!

2. Jag måste alltid känna så jag låst toadörren en extra gång.
En riktig tvångstanke där med.

3. Måste knäcka min nacke några gånger varje dag. Känner mig som terminator men även där tvångstankarna som styr mig haha.

4. Jag kan verkligen INTE gå på brunnar. Inte bara A och K brunnar, Inga brunnar alls! Går runt alla.

5. Min bror har gett mig många smeknamn genom åren. Det främsta är Dudd elr Duddlas men vi kan även lägga till Skatten, Prinsessan, Niklas, Jarmeus, Lukas, Hugo, Juden osv osv...

6. Jag sitter ofta o biter mig på insidan av kinden. Någon konstig sak som jag ärvt av mamma haha

7. Jag älskar smileysarna på msn, speciellt den kända: 8) Ibland önskar jag att jag kunde göra uttrycken på riktigt haha

8. Jag är expert på att ge folk, både dem jag känner o inte känner, smeknamn. Gärna grovt långsökta förklaringar till smeknamnen ska det vara också haha ;) (vissa vet vad jag pratar om här 8) )

9. Jag älskar glass och kan lätt äta en 2 liters bytta själv haha. Väldigt gärna chokladglass :D

10. Jag måste alltid ha på radion eller musik på morgonen när jag äter frukost, byter om och fixar mig. Skulle avlida annars!

REGLER:
Som utmanad ska du nu skriva 10 st underliga/egendomliga saker om dig själv.
Utmana sedan 10 personer som du vill veta mer om.

Jag utmanar:

Faisa, Natalie, Sarda, Madlin, Emelie, Emilia, Madde och alla andra som läste det här inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: Fayya

JAG SVÄR JAG HAR MÄRKT DE DÄR! eller några :) haha puss aa jag ska :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback