Omknullkuffad i Romme

Klockren dag! Fan jag kan ju åka skidor haha. Elr typ nåt liknande iaf. Åtminstone är jag en jävel på störtlopp i svarta backar haha. En jävel på att skrika oxå haha ;) Racerbullen jojo ...

Dagen kan sammanfattas bra men för att sammanfatta den på bästa sätt ska jag citera kära pricken. Elr citera, KOPIERA pricken haha. Klockrent inlägg var det hon skrev iaf!

"Ramlade två gånger. Den ena gången var i ankarliften.. Jag fick tvångstanke att ta på den svarta grejen och råkade putta bort Mathildas rumpa från pinnen man sitter på, så hon ramlade. Då skulle jag hoppa av och åka ner med henne men då fastnade jag i liften och när jag väl kom loss åkte jag in i Mathilda som låg på backen och då ramlade jag med. Lyckade människor det finns här i världen =) Den andra gången var i sittliften.. Eller efter sittliften när Elin, jag & Mathilda åkte på rad och Elin såg Lovisa.. Hon svängde utan att vi märkte det så där låg vi i en hög. Mathilda den jäveln klarade sig =/ ..Tills vi åkte "Götes brant". Hon har lite svårt att svänga när det går fort så hon kör störtlopp ner istället i en jäävla fart. Det slutade med att hon åkte baklänges (hur hon nu lyckades med det?) och ramlade. Jag tyckte jag hörde några skrik här&där men jag fattade inte vem idioten var, men tydligen var det lilla bullen. Där låg hon.. Mössan&glasögonen hade flygit av och fastnat under ena skidan och hela hennes hår var fullt av snö. Snacka om vara bäst på att göra den bästa vurpan i alla fall!

- Hade dom varit här hade jag lätt blivit omknullknuffad.
Bra där Mathilda! Så kan det gå när man tänker för mycket på ..sånt.. HAHA! =)"











Kommentarer
Postat av: Anonym

hey wait a minute, isn't that my jacket? and those are my skis! what the.... =D

2007-03-06 @ 22:03:37
Postat av: Mickis

HAHAHA jag ser dig framför mig när du åker störtlopp 8) .."Mathilda, åk ner försiktigt den här är brant" sen ser man dig 50 meter längre ner :D

Postat av: Mathilda

Hahha neeej det är inte din jacka, o inte dina skidor, vart får du det ifrån (A)

2007-03-06 @ 22:11:47
URL: http://bulleens.blogg.se
Postat av: Mathilda

HAHAHHAHAHAHA jaaa elr "neej ska åka sakta den här gången, 1 sväng, 2 sväng, 3 sväng, fuck it .. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah" mitt skrik allså 8)

2007-03-06 @ 22:12:40
URL: http://bulleens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback