Ms NoLife!

Är det möjligt att det ska ta upp till en timma att installera en scanner?
Jodå, för Bullen är ingenting omöjligt.

30 minuter: Åt att hitta den förbannade jävla cdskivan. Nån hade gömt den ju!
5 minuter: Dampa över att det tog så lång tid att hitta cdn
5 minuter: Åt att förgäves försöka installera skiten vilket inte gick!
15 minuter: Åt att dampa åt den helvetesjävlaskit scannern!
1 minut: Åt att installera den när det äntligen gick!
1 minut: Dampa över att jag kunde ha använt min tid till annat
1 minut: Scanna själva bilden
2 minuter: Till att dansa glädjedansen för att jag äntligen var klar!
 
Vad gör man inte för att ens kära bror ska få sitt efterlängtade kort :)

Slutsats av detta inlägg
:
Jag har inte mycket till liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAAHAHAHAHAAHAHHAHA!!! Går det att ha mer otur än vår kära bulle? svar: NEJ!
Haha det är nästan gulligt!

// Din älskling, hajen!

Postat av: syrran

vad var det för bild han skulle ha egentligen?

2007-03-13 @ 16:57:54
Postat av: Sarda.

Tilda repeet after me - GOOOOSFRAAAABAAAAH !!!

2007-03-13 @ 20:13:59
URL: http://sarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback